منتظران حضرت مهدی علیه السلام

Toy Story 1995 یا داستان اسباب بازی اولین انیمیشن بلند کامپیوتری والت دیزنی است که در سال 1995 منتشر شد. به دنبال آن داستان اسباب بازی 2 (1999) و داستان اسباب بازی 3 (2010) ساخته شدند و در آینده ای نزدیک داستان اسباب بازی 4 در سال 2017 یا 2018 اکران خواهد شد. اندی پسر بچه‌ای شش ساله است که اسباب بازی‌هایش را خیلی دوست دارد. اما دانستن این موضوع که اسباب بازی‌ها زنده می‌شوند کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. «وودی»، گاو چرانی قدیمی و اسباب بازی مورد علاقهٔ اندی، رهبر تمامی اسباب بازی‌ها در اتاق اندی است. دوستان وودی یک دایناسور، خوک، سگ و سیب زمینی هستند. اندی در جشن تولدش، تکاوری فضایی به نام «باز لایت یر» هدیه می‌گیرد و این اسباب بازی جدید جای وودی را تا حدی تنگ می‌کند. حس حسادت وودی منجر به چشم و هم‌چشمی می‌شود. طی بروز اتفاقاتی وودی و باز سر از خانهٔ پسر همسایه، «سید»، در می‌آورند که از قضا این پسر عادت به شکنجه و خراب کردن اسباب بازی‌ها دارد. وودی و باز باید هر چه زودتر به خانهٔ اندی برگردند چون تا چند روز آینده خانوادهٔ اندی قصد اسباب کشی دارد..

مشخصات انیمیشن :

انتشار دهنده فایل : وبسایت پارسی دانلود

دارای دو دوبله متفاوت و زیبا

نام انیمیشن : Toy Story

نام پارسی : داستان اسباب بازی

اطلاعات بیشتر : IMDB

امتیاز از 10 : 8.3 از 615,464 کاربر

امتیاز منتقدین از 100 :  92  

ژانر : انیمیشن کمدی | ماجراجویی

محصول : 1995 | آمریکا

بودجه :  $30,000,000

مدت زمان نمایش : 1 ساعت و 21 دقیقه

کیفیت نمایش : BRrip 1080p + 3D

حجم فایل : 646 + 1240 + 1540 مگابایت

کارگردان : John Lasseter

نویسنده : John Lasseter (original story by), Pete Docter (original story by)

ستارگان : Tom Hanks, Tim Allen , Don Rickles

خلاصه داستان : اندی پسربچه ایست که کلی اسباب بازی دارد و درمیان آنها وودی کلانتر را بیشتر دوست دارد و با او بازی می‌کند. در دنیای اسباب بازی‌ها وودی از همه محبوب تر است. در جشن تولد اندی، او یک آدم فضایی به نام باز لایتیر هدیه می‌گیرد. حالا اندی باز را بیشتر از همه اسباب بازی‌ها دوست دارد. وودی در جمع اسباب بازی‌ها محبوبیت خود را از دست داده‌است و این امر باعث درگرفتن رقابتی شدید بین باز و وودی شده است.


رمز فایل: www.par30dl.com
برگرفته از سایت : www.par30dl.com

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی