منتظران حضرت مهدی علیه السلام

 

آنتونی یا تونی رابینز نویسنده و سخنران مقتدرامریکایی در 29 فوریه 1960 در کالیفرنیا بدنیا آمد. شهرت عمده او به خاطر سلسله کتاب هایش در زمینه موفقیت است.

آنتونی رابینز بیش از نیمی از عمر خود را صرف کمک به دیگران کرده، تا عظمت وجود  خود را کشف نموده و آن را بهتر سازند. او یکی از موفق ترین افراد ایالات متحده در زمینه بهبود عملکرد دیگران است. وی بنیانگذار و رئیس هیأت مدیره بنیاد آنتونی رابینز است که به منظور کمک به افراد برای رسیدن به موفقیت های فردی و حرفه ای تأسیس شده است.

رابینز برای بهبود عملکرد کارکنان ، با سازمانهایی از قبیل IBM، American express ، Mac Daglas ، AT&T و ارتش ایالات متحده و همچنین تیم های ورزشی لس آنجلس و قهرمانان مدال طلای المپیک همکاری داشته است. وی همچنین مورد مشاوره بسیاری از چهره های معروف جهانی بوده و در مورد بازسازی شهر شفیلد که چهارمین شهر بزرگ انگلستان است، طرف مشورت بوده است.

وی درصدد است تا با کمک به افراد، جهان را به جای بهتری برای زیستن تبدیل نماید. او می خواهد به افراد جامعه کمک کند تا سرنوشت خود را به دست گیرند، روابط  خود را با دیگران بهبود بخشند، به دنبال هدفهای ارزشمند زندگی خود بروند، بر ناکامی های عاطفی یا مالی غلبه کنند و به سهم خود، به جامعه و کشور خدمت نمایند.

سالهاست که او بدون خودخواهی، نیرو و منابع خود را در اختیار نیازمندان قرار داده است. وی در سال 1991 بنیادی غیرانتفاعی را بوجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی خانمان، سالمندان و زندانیان است.  رابینز از روش های گوناگونی برای بالا بردن سطح زندگی خود  و دیگران استفاده می نماید .

او بر این اعتقاد است که فرایند تفکر و ارزیابی، چیزی جز پرسش و پاسخ درونی نمی باشد. می دانیم که نحوه تفکر و ارزیابی ما (که خود ارزیابی هم به عوامل گوناگون و موقعیت آن بستگی دارد )، احساس ما را شکل می دهد و با توجه به اینکه یک شخص هر چقدر هم که عاقل و بالغ باشد، بر مبنای احساسات خود و نه بر اساس فکر خود عمل می کند، پس نوع احساس ما در هر لحظه، رفتار ما را شکل داده و این رفتارها و عادت هایی که شاید در بسیاری از مواقع، متوجه میزان بازدارندگی آنها نمی شویم و سرانجام سرنوشت ما را رقم می زنند.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی