منتظران حضرت مهدی علیه السلام

روزی یک مجرم که جرم سنگینی مرتکب شده بود را به زندان آوردند و رئیس زندان به او گفت که شما در میدان وسط زندان توسط 20 نفر از زندان بانها تیر باران خواهید شد. مجرم حکم خود را پذیرفت و در خواست کرد که هر یک از زندان بانها  6 متر از او فاصله داشته باشند و هر یک از زندان بانها در جایی مستقر باشند که او می خواهد و گفت ” اگر از تیر باران جان سالم بدر بردم ، من را آزاد کنید”.

 

 حل یک معمای جالب و متفاوت (تیرباران یک زندانی )  رئیس زندان کمی فکر کرد و دید که تمامی زندان بانها با وجود این شرایط هنوز قادر خواهند بود به راحتی او را مورد هدف قرار دهند ، شرط مجرم را پذیرفت.

روز تیر باران فرا رسید و دیری نگذشت که پس از حضور همه در میدان تیر، مجرم در سلامت کامل از زندان آزاد شد . مجرم چگونه موفق به این کار شد ؟

 

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

↓↓↓↓

 

 

جواب معما :
مجرم زندان بانهایی را که مسئول تیر باران بودند، طوری مقابل هم قرار داده بود که در صورت شلیک به سمت او و کوچکترین خطایی ممکن بود تیر به زندان بان روبرویی اصابت کند.

 

منبع:

منبع:سایت تکناز


parsegard.com

 

 

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی